tiistai 28. toukokuuta 2013

Sohvi

Mä nyt rupeen pikku hiljaa kertoo ensin Sohvin elämästä ja sitte Freyin tässä blogissa.

Sohvi oli meillä taino mulla n. 4 vuotta. Meistä tuli tosi hyviä ystäviä jos niin voi sanoa ja siitä tuli tosi tärkee mulle. Tutustuin siihen tallilla sillon ku se oli sinne vasta tullu ja "rakastuin" siihen ensi silmäyksellä! Pääsin sitte menee sillä pari kertaa ja sitten siitä tulikin jo mun vakkari ratsu. Me vuokrattiin sillon jo Freyiä ja ruvettii miettii että jos Freyi tulis meille kotiin laitumelle ja Sohvi tulis kans tänne sille kaveriksi. Sitten koitti se päivä ku Sohvi ja Freyi tuli meille, se oli mun yks onnellisimmasta päivistä! Sillon tajusin että Sohvi viel joku päivä tulee olee mun heppa, ja niin kävi <3
                                          
                                          
                                           Sohvi ja minä <3                 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti