sunnuntai 24. marraskuuta 2013

241113

Moikka vaan pitkästä aikaa! On ollu nyt kauheeta kiirettä niin en oo voinu kirjotella.. :/ Nyt perjantaina alko koeviikko joten nyt en varmaa taas viikkoon kerkiä jutella.. :/ Mutta kuitenkin, kirjottelen aina kun kerkiän :) Perjantaina illalla olin töissä ja ku pääsin kotiin ni jalat huusi kyllä halleluujaa.. Pitäis ostaa kunnon työkengät. Tänään ratsastin Freyillä pitkästä aikaa ja käytiin maastossa.  Meni kyllä tosi hyvin ja oli aivan ihana ilma ku oli just eilen satanu paljo lunta ni puut oli iha lumessa ja ei näkyny maatakaa yhtään.. oli niin talvinen tunnelma! :3 Sai kouluasiat unohettua ja rentouduttua kunnolla. Ei me menty ku käyntiä ja vähä tölttiä, semmonen rento nautiskelu maasto (:

Huomenna mulla ois yhteyskuntaopin koe eikä kyllä yhtää inspaa yh, ei sitte yhtää..... Mutta onneksi mulla ei oo perjantaina koetta ni on vp ja mennään mun parhaan kaverin ja prin muun kaverin kanssa yhelle mökille.. (: Vietetää mun synttäreitä, koska joulukuussa ei ollu oikee mitää sopivaa viikonloppua vaikka täytänki joulukuussa.. Ei se haittaa jos vähä aikasemmin juhlii, kuhan vaa saa olla kavereiden kanssa.. (: Tilasin h&m iphone kuorrn mun siskolle joululahjaksi, sormuksia mulle itelle ja hiuspinnejä.. (: Lähetään tässä jossain vaiheessa mun kaverin kanssa joululahja ostoksille. Pitää vain miettiä mitä kellekkin ostaa :D










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti