tiistai 25. helmikuuta 2014

25.2.14

Moi vaa kaikille pitkästä aikaa! En ole nyt kerinnyt kirjottelemaan, koska tässä on nyt vähä ollu kaikenlaista.. No tässä parissa viikossa on kerinny tapahtuu tosi paljo! Mulla on ollu tosi paljo ala- ja ylämäkiä.. Vähä ollu meno sekavaa.. No ensinnäkin multa löytyi kädestä hermovika.. No sen saa korjattua ja nyt täytyy sitten pari kertaa viikossa käydä fysioterapiassa ja mulle tehään kaikkia hoitoja tohon käteen, että saadaan selville mikä auttais.. Mulla oli nimittäin yhdessä välissä käsi taas tosi kipee enkä edes pystyny ratsastamaan.. /: No se meni sitten taas ohi, kun mulle tehtiin eka hoito fysioterapiassa. Sitten olen ollut koirien kanssa ja ajanu niillä ja käynyt lenkillä. Sitten tapahtui aika iso juttu mutta siitä en nyt halua puhua enempää.. Mutta iloasioitakin on tapahtunut! Mä oon nyt pikku hiljaa tutustunu pariin tosi mukavaan ihmiseen, nyt mulla on uusia kavereita jotka on ihan huippu tyyppejä! Viime torstaina kävin yhden kaverin kanssa shoppailemassa.. Ensin oltiin yhdessä kahvilassa ja siitä mentiin sitten käymään Seppälässä.. Löysin itselleni uudet farkut ja topin.. (: Se hetki tuli juuri tarpeeseen, piristyin vähän ja muutenkin tuntuu, että kaikista niistä "vaikeuksista" mitä mulla on nyt ollu niin ne alkaa unohtua ja miele paranee koko ajan. Nyt lähiaikoina oon tullu vähä läheisemmäksi yhden vanhan tutun kanssa.. Ollaan tunnettu silleen aika pitkään jo mutta ei koskaan olla oltu sillain tekemisissä ennenkuin nyt. Jotenkin hänkin on piristänyt päivääni. Mulla muutenkin on nyt vähä kaverit vaihtunu.. Joten tosi kiva ku vanhoista tuttuista tulee uusia kavereita tai ystäviä! (: Ja musta tuntuu, että mun elämässä on kääntynyt tavallaan uusi sivu, koska on tullut uusia kavereita tosi paljo.. Ja toivon, että näistä uusista kaverisuhteista tulee pitkiä ja kestäviä ja ehkä joidenkin kohdalla ystävyyssuhteita, jotka kestää hyvät ja huonot ajat!
Muistakaa kaikki pitää tärkeistä ihmisistä kiinni ja muistuttakaa heitä siitä kuinka tärkeitä he ovat teille..! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti