tiistai 29. heinäkuuta 2014

29.7.14/ Kuulumisia

Hellurei! En ole nyt kerinnyt kirjotella, kun olen ollut menossa vähän joka paikassa. Viime viikolla Tomi oli meillä yötä ja sitten se lähti minun ja Freyin kanssa maastoon(: Minä olin Freyillä ilman satulaa ja Tomi sitten oli pyörällä. Oli tosi mukavaa käydä yhdessä maastoilemassa vaikka Tomi ei ratsastanutkaan :D Nyt on ollu niin lämmintä, että olen vaan ottanut aurinkoa ja uittanu heppoja ja uinu koirien kanssa. Viime viikon keskiviikkona olin yhden hyvän ystävän kanssa piknikillä! Oli tosi mukavaa ja meillä oli kyllä herkulliset eväät! (: Käytiin kaupasta ostamassa valmisleivät, keksejä ja juotavaa. Minä toin tuoreita mansikoita ja kaverini oli tehnyt suklaalla kuorrutettuja mansikoita. NAM! Illasta menin sitten Tomille yöksi. No lauantaina menin kans Tomille ja sunnuntaina menin illaksi töihin. Jäin vielä sunnuntaina toiseksi yöksi, koska maanantaina piti mennä 8 aamulla jo töihin. Tänään sitten aamulla kävin koirien kanssa juoksulenkin ja oli muuten iha mahtavaa! Oli sopivan viilee tai lämmin tai miten sen nyt ottaa ja koirat nautti! Tänään illasta lähden Ouluun shoppailemaan! Menen yhden kaverin luokse joten en tiedä millon kerkeen tehdä taas postausta mutta varmaan seuraavan kerran ostoksista.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti