tiistai 17. helmikuuta 2015

17.2.15

Suunnitelmissa olisi tehdä jokin erikoispostaus, joten tartten ideoita. Ideoita voi laittaa tämän tekstin kommentti kenttään! :) 

Nyt on oikeesti varmaan pari viikkoa ollu vähän väliä kova tuuli..! Muuten on hyvä ilma ollu mutta sitten tämä kova tuuli pilaa kaiken.. No mutta eilen kuitenkin kävin aamu maastoilemassa ja fiilistelemässä mutta erillä hepalla. Oli tosi kivaa ja kiva mennä välillä erillä hepoilla :) 


Eilen menin Tomille yöksi ja tänään aamulla heräsin varmaan joskus 4 aikana ekan kerran siihen ku korva oli ihan sika kipee ja muutenki olo oli ihmeellinen.. Sen jälkeen en sitten nukkunu enään kunnolla.. Herätyskello soi ja olin Tomille silleen että mä oon varmaan kuumeessa, no menin koululle ja kävin terkkarilla ni tuli 2 päivää sairaslomaa.. Sitten tulin aamusta jo kotia ja nukkuin ja sain mä sentään jotain tehtyä nimittäin liikuntadiplomin tutkielman loppuun! Se tunne kun saa jotain valmiiksi ja voi huokaista, että huh ohi on :D Ajattelin että jos olo ei oo huomenna kovin paha teen koulujuttuja ja sitten vaan oon! Mulle se vaan oleminen paikoillaan on vaikeeta, vaikka oon kipeenä niin tekis mieli vaan tehä silti jotain.. Tällä hetkellä vaan tekis mieli olla Tomin vieressä ja juoda jotain lämmintä juotavaa.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti