maanantai 29. heinäkuuta 2013

29713

Jippii, nyt on ollu 3-4 päivää lämmintä taas!! Oon ottanu vaan aurinkoa ;) No oon mä hoitanu tietty Freyiä ja käyttäny sitä uimassa.. (= Takana oikeesti ihan huippu viikonloppu! Yks mun kaveri tuli lauantaina ja sit tehtii kaikkee hauskaa, no tuli siinä sitte valvottuaki mutta no pikku juttuja ;D No sunnuntaina sit tuli yks mun toinen kaveri ja meillä oli aluksi just näitten mun kavereitten kans olla kolmistaa meillä sunnuntaina mutta se mun toinen kaveri pääs vaan lauantaina ja toinen sunnuntaina.. :D No onneks kerettii eilen olla kolmistaa vähä aikaa (= Meillä oli ihan super kivaa & hauskaa :3 Eilen illallaki tuli valvottua mutta noo... Eilen oltiin vielä uimassa ja rannassa ottamassa kuvia joskus klo. 22.00, okei eise oo viel kovin myöhä mutta kuitenki (= Tuli tosi kivoja kuvia ku just oli aurinko laskenu ja sit ku oli tyyni ni voitiin ottaa veden alta kuvia ku on toi veden kestävä kamera (= Viljo-kissa oli meidan kanssa myöskin rannassa pitämässä meitä silmällä ilmeisesti :D
Tänään uitettiin myöskin heppoja ja vietiin ne taas vähä kauemmas laitumelle ku siellä oli tosi hyvää ja pitkää heinää (=  Oon mä tänäänki tietty ottanu aurinkoa ja tuloksena oli: rinta palo ja käsiin tuli aurinko ihottumaa... :s Heppa kuvat on sit eilen otettuja ja  ranta kuvat eilen illalla otettuja (=













Huomisesta en vielä tiedä mitä teen mutta se nähään huomenna sitte.. Torstaina mulla on röntgen ja lääkäriaika että nähään miten tää käsi on parantunu (= Nyt ainaki näyttää hyvältä koska tää käsi ei oo kipee tai liikutus arka ja liikkuu ihan hyvin (=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti