lauantai 5. lokakuuta 2013

51013

Tänään on ollu aika huono sää.. On satanu vettä ja tuullu ja ollu vähä kylmä.. /: No kuitenki käytiin Freyin kanssa kävelemässä maastossa ja oli kyllä kiva pitkästä aikaa vaa keskittyy siihe :3 Käytiin siis sillain taluttelemalla ku mulla oli tää käsi kipee. 

Viljo tuli aamulla meidän kans nukkuu ja sitte se nukahti mun jalkojen päälle :3 Muuten aamupäivä meni vähä nyt miten meni, oltii kaverinkaa vähä väsyneitä ja näi.. :D No laitettiin me kynnet ja sitte juteltii ym.. (: Otin tältä päivältäkin joitaki kuvia ja niitäkin on taas ihan kivasti.. Mutta joo, eipä se kai mitään haittaa :D Tänää oon ottanu taas sellasii jännii kuvii ja otin kuvia niistä kynsilakoista mitä käytettii ja sitte meidän kynsistä mikä oli loppu tuloksena (: Huomisesta en vielä tiiä, että mitä teen mutta mun sisko tulee vauvan kanssa käymää ja sitte varmaa oon koirien kanssa pihalla ja teen läksyjä.. (: Mutta tässä tältä päivältä kuvia!


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti