sunnuntai 7. syyskuuta 2014

7.9.14/ Viikonloppu, PARASTA!

Huhhuh mikä viikonloppu takana.. Eilen olin koko päivän töissä, joten en kerenny tehä itse asiassa mitään. Mutta onneksi Tomi tuli illalla meille :3 Käytiin järvellä ja sitte aamulla käytiin  hepat ruokkimassa ja mentiin niille. Tomilla on silkkikanoja ja mä oon tähän päivään asti vähä pelännyt niitä mutta tänään uskalsin syöttää niitä kädestä eikä ne loppu peleissä sitten niin pelottavia ollutkaan.. :D Sillä on myös tipuja jotka on ihan yli söpöjä! Ne vaan ei ollukkaan keltaisia.. :( Olen syvästi pettynyt, koska mä oon aina luullut että tiput on keltaisia! :o No olenpas sitten oppinut jotakin uuttakin..! Ajattelin vielä tänään ehkä käydä ratsastamassa ja lukea sanakokeeseen.. Olen nyt viikoilla ollu kylällä että helpompi käydä koulussa ja huomenna pitäisi taas mennä, tulee aina kauhee ikävä Suloa,  heppoja ja koiria.. Nytki tällä viikolla oon kerenny ratsastaa vaan kerran! Elämä ois kyllä tosi tyhjää ja tylsää ilman hevosia ja varsinkaan jos ei pääsis ratsastamaan.. Mutta nyt lähden nauttimaan Freyin kans syksyisestä säästä!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti