keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

18.6.14/ Täydellinen päivä ♥


Tämä päivä on ollut tämän viikon paras ainakin tähän mennessä! (: Viikonloppuna olin mun poikaystävän luona ja oli tosi kivaa ja oli ihanaa nähä ku ei oltu nähty viikolla! Sunnuntaina illalla kävin rannassa ottamassa kuvia, koska oli niin täydellinen ilma! Oli tyyni ja ei ollu hyttysiä eikä hirveen kylmäkään. Tänään mä oon saanu viettää ihan yksin itseni kanssa laatuaikaa, kaikki muut ovat olleet töissä paitsi hepat, koirat ja kissa on ollu mulle seurana. Aamulla heräsin joskus 9 aikoihi ja kävin viemässä hepat väliaikasesti kauemmas laitumelle, lähin aamupäivästä sitte tekemään niille rantaan laidunta. Sulo oli ihana, se kulki mun perässä joka paikkaan minne menin! Se lähti mun mukaan tekee rantametikkoon ja välillä se katosi jonnekki pitkään heinikkoon tai pusikkoon :D Sitte se hyppi pellolla ja leikki heinillä, se teki kyllä tänään piiiiitkän tutkimusretken, sitte kun tultiin sisälle niin se oli niin väsyny että alko heti nukkumaan. Siirsin hepat rantalaitumelle ja kävin ajamassa koirilla. Meillä on koirille sellanen oma systeemi miten voidaan ajaa ja treenata niitä kesälläki, oli tosi kivaa ajaa niillä pitkästä aikaa ja mentiin välillä tosi lujaaki! Lissu ja Sani oli reissu jälkeen iha väsyneitä ja ne nyt loppu päivän on ottany rennosti koppien katoilla (: Illan päälle sitten kävin ekaa kertaa rullaluistelemassaki! Oli tosi kivaa, viime kesänä en rullaluistellu kertaakaan.. /: Rullaluistelun jälkeen kävin ratsastamassa Freyillä, mentiin pellolla sellanen rento puolen tunnin treeni. Tehtiin paljo ympyröitä, pohkeenväistöjäki otettiin vähän ja sitten tölttäiltiin ja loppuun sitte ravissa pääty-ympyröitä. Freyi kyllä meni tosi kivasti (: Muutenkin tänään on ollu tosi hyvä päivä, oon iha hirveesti miettiny asioita ja huomasin kuin tärkeitä jotku ihmiset on mulle! Esimerkiksi mä oon nyt ekana lukion vuonna saanu aika paljon uusia kavereita ja sitte joistaki on tullu mulle vähä läheisempiä ja tänään tajusin oikeesti viimeistään kui onnellinen oon niistä ja varsinki mun poikaystävästä! Joskus sitä kannattaa pysähtyä miettimään, että ketkä on sulle tärkeitä ihmisiä ja ketkä saa sut nauramaan ja tekee onnelliseksi.. (:
Ajattelin alkaa tekemään blogiini liikuntapäiväkirjaa. Syy siihen on se että en pystynyt suorittamaan liikunnankurssia rauhaskuumeen takia normaalisti ja sain tehtäväksi tehdä kesälomalla liikuntapäiväkirjan, jotta saan kurssin suoritettua. Kokeilen samalla jotain uutta ja tulee blogiinkin uuden tyyppisiä postauksia (:










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti