maanantai 30. kesäkuuta 2014

30.6.14/ Kesä tuli takaisin!♥


Minun piti tehdä viikonlopun aikana Sohvista se postaus mutta totta kai minä unohdin kiireessä.. En olisi kerennyt kyllä edes tehdä sitä mutta ajattelin, että jos sen sitten ensi viikonloppuna tekis! Eilinen oli aika kiva päivä. Kävin töissä pari tuntia ja sen jälkeen näin mun hyvää kaveria, joka oli tullut vasta Lontoosta joten ei oltu nähty vähään aikaan.. Oli tosi kiva nähä ja käytiin hesessä syömässä.. :D Illaksi menin sitten Tomin luokse ja sen jälkeen ajoin kotiin. Koko ajomatkan mua väsytti ihan hirveesti ja mietin että toivottavasti en nukahda rattiin mutta ei se olis olu mahollista :D Tänään sitten mulla alko kesätyöt aamulla klo. 8.00. Eka päivä meni ihan hyvin ja oli ihan kivaa. Pääsin klo. 14.00 töistä ja mulla ei menny kotiin ajaessa kuin reilu 15min. Söin ja lähin sitten Freyiä ratsastamaan. Kesä vihdoinki on tullu takasi! Aurinko paistaa ja on lämmintä, ainaki varmaan +20, joten oli tosi hyvä ilma ratsastaa. Freyin kanssa mentiin tarhantiellä ja taivuteltiin, otettiin vähän väistöjä ja tölttäiltiin. Lopuksi käytiin rannassa järvessä vilvottelemassa ja laukattiin ylämäki ylös. Oli tosi kiva mennä Freyillä, se toimi ku unelma (: Huomenna sitten aamu 9 töihin.. En tiedä millon kerkeen taas kirjottamaan mutta kirjotan kunhan kerkeän.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti