keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

25.6.14/ Kenttätunti

Eilen menin käymään Kristan luona ja siellä se tätin rakas muksu oli taas nauraen vastassa. Olin siellä vähän aikaa ja sieltä sitten ajoin serkuille ja pitkästä aikaa ajoin mönkijällä.. :D Ei oo tullu vähään aikaan ajettua ni pitihän se sitten kokeilla.. Ja sieltä matka vielä jatkui kylälle kaverini luokse ja juteltiin ja oli kyllä tosi kiva nähä pitkästä aikaa! Sieltä sitten edelleen menin Tomin luona käymään, en kerinny ku pikasesti käymään.. Piti lähteä kotiin, koska kello alkoi olla jo sen verran että hepat ootti. Vaikka oli vähän kiire niin silti oli oikein mukavaa ja kokonaisuudessaan eilinen oli mukava päivä. Tänään sitten kengittäjä kävi vuolemassa poikien kaviot ja sen homman jälkeen menin Freyillä kentällä. Krista piti mulle tunnin vaikkakin mulla meni käsi kipeeksi vähä ni oli pakko lopettaa.. Mutta teki hyvää mulle ja Freyille se tunti, sain uusia neuvoja ja muutenkin ku ei oo nyt vähään aikaan kukaan pitäny tuntia. Tunti meni ihan hyvin ja minun jälkeen Krista ite sitten ratsasti Freyin ja voi vitsi ku se osaa ratsastaa niin hyvin! Otin Kristasta ja Freyistä kuvia ja laitan niitä tännekki. Vili tuli eilen meille yöksi ja se on Sulon kanssa hillunu koko vuorokauden.. Keskenään painivat ja leikkivät, sitten ne väsähtää jonnekki ja nukkuvat kylki kyljessä :D Söpöä veljesrakkautta(: 

Vili (:

Veljekset :D

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti