tiistai 13. elokuuta 2013

13813

Huhhuh.. Nyt on kaks päivää ollu koulua ja tuntuu´, että vois alkaa jo loma.. :D No ei oikeesti ihan, on ollu tosi kivaa o´lla lukiossa ja oon tutustunu uusiin ihmisiin..  (: Onhan se ihan erinlaista kuin peruskoulussa mutta kivaa se on silti.. (: Oon nyt parina päivänä hengannu mun kaverin Oskarin kans (: On kyllä saanu nauraa.. :D Kerranki tuntuu, että maailma ei kaadu päälle.. En oo nyt kerenny kírjottaa mutta koulussa ollu kiirettä ym.. En oo nyt ees voinu ratsastaa ku oon ollu kylällä ja muutenki käsi on ollu taas kipee.. /: No toivottavasti se vielä ´joku päivä parantus kunnolla..! Mutta joo, ei mulla tänään tän enenpää. Huomenna taas kouluun 8... Mutta ´kirjotan heti taas ku kerkeen..!! (: Hyviä koulu hetkiä kaikille! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti