lauantai 3. elokuuta 2013

3813



2.8.
Eilen illalla en enää kerenny kirjottaa ku meni vähä myöhään.. Niin aattelin sitte kirjottaa nyt tähän.. (= Oltiin meidän mökillä mun isän veljen ja sen lasten kans, eli mun serkkujen (= Oli tosi kivaa, uitiin, grillattiin ja pidettiin hauskaa.. (= Otettiin mun serkun kans kuvia ja tässä niistä muutama.




















Päivä joka meni hyvin..




Tänään ratsastin taas Freyillä ja meni ihan hyvin. Otettiin pysähtymisiä,taivuteltiin ja tehtiin ympyröitä.. Lopuksi otin pari pikku pätkää tölttiäki ja meni yllättävän hyvin, koska käteen ei sattunu oikeestaan yhtään.. (= Menin jo heti 10 jälkeen ratsastaa sen takia ettei lämpötila kerkeä nousta.. Käytiin ratsastuksen jälkeen järvessä ja käytän varmaan myöhemmin vielä uudestaan Freyiä uimassa (= Oli kyllä kiva mennä pitkästä aikaa tölttiä, pitää kuitenki nyt ihan hiljalleen taas alottaa tää ratsastus, että käsi ei liikaa rasitu.. Mutta hiljaa hyvä tulee (=  Mulla kyllä tuli hyvä mieli pitkästä aikaa kunnolla ku Freyi meni niin kivasti, okei aluksi oli taas pientä jännitystä mutta loppu ajasta Freyi rupesi kulkemaan ihan kivasti (= Pitää nyt taas vetreyttää se ja itteni kunnolla ni ollaan taas kummatki sitte huippu 
kunnossa..! (; 




                                   Mun rakas






                                      






Sitten vähän taivuttelua.. (=






Pesin Freyin ja tuli kyllä puhas poika..! On se kyllä niin komia!!   Tämmösellä helteellä pesu kyllä tekee hyvää heppoille.. Kävin myös pesemässä järvessä heppojen päitsiä (= Oon tietty ottanu tänään aurinkoa niinku yleensäkin tälläsellä ilmalla :D Varmaa nyt loppu ilta menee levähdellessä ku väsyttää jotenki ihan kauheesti.. Huomisesta en oikeestaan yhtään vielä tiiä että mitä teen... Pitää varmaa vähä pakkailla ku oon ma-to mun serkuilla vahtimassa mun yhtä serkkua (= No enmä kauas mee mutta kuitenki oon 4 päivää siellä, että pitää nyt vähä miettii että mitä siellä keksis sitte iltasin.. Varmaan oon aika paljo iltasin kavereitten kanssa kylällä ku on nyt tuo mopokorttiki.. (: Ens viikolla käyn joku päivä myöskin mun yhen kaverin kans shoppailemassa, pitää ostaa vähä koulutarvikkeita ja vaatteita. Torstaina on myös parturi, en tiiä vielä yhtään miten leikkaan mun hiukset.. :s No sen verran tiiän että leikkaan aika paljo lyhyemmäksi hiukset mitä nyt on.  Huomenna varmaa tulee erikoispostaus mutta jos se ei tuu huomenna ni sitte se tulee varmaa torstaina tai perjantaina (= En usko että kerkeen nyt alku viikosta kirjottaa mutta kirjotan jos pystyn.. (=                                                                                                                           

2 kommenttia:

  1. Mukavan oloinen blogi sulla, mutta jotenkin toisi mukavemman luettavan, jos olisi hieman valoisempi (: ja ihmiset kommentoivat enemmän mielellään jos ottaisit tuon sana varmistuksen pois(:

    VastaaPoista