tiistai 20. elokuuta 2013

20813

Nyt on kyllä pitäny vähä kiirettä.. Koulusta on tullu tosi paljo tehtäviä mitä on pitäny tehä mutta kyllä ne onneksi on kerenny tehä.. (: Eilenki tein varmaa läksyjä 2 tuntia.. o.O No mutta jos opiskelen nyt niin ei tarvi kokeisiin niin paljo lukee. 













No kuitenkin mennäänpäs tähän päivään.. Mulla alko koulu 8.15 ja loppu 16.00 mutta onneksi oli yks hypäri tuntien välissä + tietty välitunnit.. Olin tänään koulun jälkeen parin kaverin kanssa vähä aikaa ennenku lähin kyliltä. Sitten iltapäivästä olin mun kummisedän ja mun serkun luona ja pelattiin mölkkyä ja leikin mun serkun kanssa koska se on 4v, oli kyllä kivaa. Syötiin mehujäätki ku oli niin lämmin ilma(: Tänään on paistanu koko päivän onneksi aurinko, monena päivänä nyt ollu kylmää ja satanu vettä.. ): 

 Aattelin, että viikonloppuna maastoilla taas Freyin kanssa ja tehä kentällä kaikkia kivoja juttuja.. (: Pitää vaan nyt kattoa ku mulla on maanantaina ruotsista sanakoe, että kerkeen lukea siihen koska sanoja on toosi paljo.. No ainahan mä tietty ratsastamaan kerkeen! Ja pitää sitä muutaki olla mielessä ku koulu. Tää jakso on ehkä vähä rankka ku ei oo mitään "rentoja" aineita tasapainottamassa jaksoa, mutta kyllä tästä selvitään..! (: Mutta hyvät yöt mun puolesta kaikille ihmisille, loppuviikosta sitten kirjottelen lisää..!! (=


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti