torstai 8. elokuuta 2013

8813/Huoneen esittely postaus

Moikka vaan kaikille! Yritin tehdä videoo mutta se vaan ei onnistunu.. Meidän kamerasta ei kuulu ääntä ku ottaa videota joten tein kompromissin ja teen nyt tän postauksen kuvina.. /: Ois ollu kiva tehä kyllä videona tää postaus mutta nyt vaan kävi tällee.. Mä yritin muuttaa kameran videokuva asetuksia mutta ääntä vaan ei kuulu..! Mutta no kuitenki teen tän nyt kuvina että toivottavasti on parempi kun ei mitään.. (: Vähän aluksi mun huoneesta, mä tykkään mun huoneen seinien väristä, siellä on kiva olla ja siellä saa olla rauhassa. Se on semmonen sopivan kokoinen mulle, ei liian pieni eikä liian iso.. (: Ja laittakaa ihmeessä myös kommenttia..! (=


Mun sänky ja sit seinällä olevia tauluja, sänky on vähän sekasin ku olin viikon kylillä..


Pieni penkki ja ikkuna ja vähän mitä ulkona näkyy.

Mun stereot ja levyteline



Hyllyjä joissa on heppa tavaraa,kirjoja ja kaikkee muuta krääsää.. :D

Kalenteri ja pikkunen magneetti taulu

Mun meikkipöytä/koulupöytä joka on hieman sotkunen..


Huoneen ovi ja pieni hyllykkö jossa on kynttilä ja koriste esineitä

Vaatekaapit ja niitten ovissa on julisteita jotka on mun mielestä ihan kivoja


Koulupöytä ja sitte peilin takana ruusukkeita joista yksi on pollux kirjakerhosta ja muut siskoni kilpailuista

Sitten vähän yleisnäkymää.. (=


Tässä nää mun "uudet" hiukset nyt sitte on (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti