torstai 15. elokuuta 2013

15813

Heti tähän aluksi niin kommentoikaa ihmeessä blogiani..! (: Laittakaa palautettta ym.. Kommentteja on kiva lukea ja varsinkin jos se on palautetta miten voisin esim. kehittää blogiani ym. Mutta joo kommentoikaa! (:

Hohhoijjaa.. Nyt on kohta puoliin eka kouluviikko takana.. Huominen päivä vielä ja sitte viikonlopun viettoon..! (=
Pakko päästä huomenna ratsastamaan jos ei sada vettä ku meen kotia.. (: Mutta ainaki lauantaina ja sunnuntaina ratsastan jos ei sada vettä.. Se on tämä syksy aina tämmöstä, että sataako vai eikö sada.. Oon kyllä tykänny olla lukiossa, siellä  on paljo kivempaa ku peruskoulussa vaikka pitääkin opiskella  enemmän.. (: Tää päivä on  menny ihan kivasti.. Koulussa oli ihan semii ja sitte iltapäivästä olin taas Oskarinkaa.. (: Nyt illan oon vahtimassa mun serkkua ja pitää vielä tehä pari koulu juttuuki mutta pikku juttuja..
Eilen illalla oli hauskaa kun mä ja mun serkku "oltiin" alkamassa nukkumaan mutta sitte kummiskin vaan naurettiin koko ajan.. En tiiä mikä meitä nauratti mutta nauratti vaan.. :D Aina kaikille ei vaan löydy selitystä.
Huomenna meillä on sellanen päivä, että lähetää jonnekki koko ykkösluokka ja meillä on omien luokkien kesken joitain ryhmääntymis juttuja.. Ja varmaa sitte jotai koko porukan kesken.. (:
Tässä lopuksi voisin kertoo mun lukujärjestyksen, tää jakso ei oo helpoimmasta päästä..
Tietenki ruokailuthan kans on mutta en jaksa merkitä niitä enkä kirjota nyt aika tauluja mutta joka aamu mulla alkaa koulu tässä jaksossa 8.15.. /:
Mutta tässä tää:
¨
Maanantai:                          
Filosofiaa
Saksaa
Äikkää
Ruotsia

Tiistai:
Matikkaa
Psykologiaa
Hyppytunti
Saksaa
Äikkää

Keskiviikko:
Filosofiaa
Ruotsia
Matikkaa
Psykologiaa

Torstai:
Äikkää
Saksaa
Hyppytunti
Ruotsia

Perjantai:
Filosofiaa
Hyppytunti
Psykologiaa
Matikkaa

3 kommenttia: