lauantai 24. elokuuta 2013

24813

Tänään olin Freyin kanssa kentällä ja ratsastin sen kans kaikki askellajit läpi ja taivuteltiin aika paljo. Tänään meni tosi hyvin, paremmin ku edellisillä kerroilla.. Freyi oli ihan sika ihana suuhun ja muutenki se kulki tosi kivasti (: Töltit,laukat ja ravit meni kans tosi kivasti.. Freyillä oli tänään vähä virtaa mutta ei liikaa.. Laukat nousi hyvin niinku yleensä ja töltissä Freyi oli välillä vähän liian innokas :D Töltissä tehtiinkin sitten vähä temmon vaihteluja ja ravissa taivuteltiin ja meni hyvin.. (: Olen tosi tyytyväinen itseeni ja Freyiin, ollaan kehitytty aika hyvin yhessä vaikka tietenki Freyi on tosi osaava ja en vielä teekkään sellaisia juttuja mitä siskoni ja Freyi tekee, mutta harjotus tekee mestarin ja vielä ku sisko on niin hyvä opettaja (; Sain tänään ihan hyviä kuvia Freyistä ku ne oli Voken kans laitsalla.. (:  On mulla kyllä komee,ihana ja paras ratsu.. Tulee kyllä tosi hyvä mieli ku tajuaa kuinka on kehittyny ja vielä ku muistaa minkälainen ratsastaja oli sillonku alotti koko touhun.. :D Onhan mulla Sohvia tietenki ikävä ja näin.. Mutta onneksi tuo Freyi kuitenki vielä on täällä.. :3 Freyistä ja Sohvista parempia hevosia ei vois ees toivoa..!! Koska ne on parhaita (; Freyi on just sellanen mun tyylinen hevonen ja se on just semmonen sulonen ja söpö..! :3


Kävin myös aamusta koirien kanssa juoksulenkillä ku nyt oli taas, että en oo viikkoon ollu kotona ni pitihän se tyttöjen kanssa käydä vähä juoksemassa (: Lissu ja Sani oli tänään tosi sulosia ku ne leikki kahestaan ku oltii lenkillä ja niistä sai tosi kivoja kuvia.. :3 Viljo oli koko ajan mun kans tallissa ku laitoin Freyille ruoan ja otin varusteita.. Se tuli mun kanssa pihallekki laittamaan Freyiä ja istu niin nätisti koko ajan Freyin lähellä.. (: Viljo on kyllä kans yks söppänä..! Onse kiva ku kaikki lemmikit on niin söpöjä ja ihania...!! ♥♥ Tässä koirista,Viljosta & Freyistä söpöjä ja hauskoja kuvia.. :3




Hihhih, söpöt ja hauskat.. :3 



Söpö :3





 

Mun rakas "inkkari" heppa.. ♥  Me ollaan erottamattomat.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti